Heartland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heartland

Bange, gewonde paarden? Wilde paarden die getemt moeten worden? Geen probleem!

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Karakter maken.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Spartan
Admin
Spartan

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 25-08-11

Heartland profiel
Geslacht: Hengst
Leeftijd: 1.5 jaar jong
Kudde: ~

Karakter maken. Empty
BerichtOnderwerp: Karakter maken.   Karakter maken. Emptydi sep 06, 2011 10:24 pm

Karakter maken
Inhoudsopgave
*Inleiding
*Het uiterlijk
*De naam
*Het karakter
*De geschiedenis
*Familie

Inleiding

Leuk dat je mijn forum bezoekt. Ik ga jullie helpen met jullie karakter opbouwen. Zeker als dit je eerste rpg-forum is, is het handig deze goed door te lezen.
Natuurlijk mag je gerust dingen toevoegen als je je karakter gaat voorstellen, maar dit is de basis. Nou, laten we beginnen!

Het uiterlijk

Goed, we beginnen met het uiterlijk, Dit omdat ik vaak de naam kies bij het uiterlijk.
Ga naar google of Deviantart en zoek daar leuke foto's!
Oke, ik heb deze gekozen

Karakter maken. 2it6ed3

Schatje toch? Goed, we gaan naar stap twee

De naam

Oke, stap twee, de naam. Kijk eerst is naar je plaatje. Geeft het je al inspiratie? Gaat er al een lichtje branden?
Ik vind dit paardje wel een Beatriz. Dus, ze heet Beatriz.

Het karakter

Hier kan ik je moeilijk bij helpen. Ik ga niet zeggen, dat moet het karakter zijn. Nee. Dat mag je zelf kiezen.
Kies je voor een bitch? Of juist een verlege paardje?

Goed dit is het karakter voor Beatriz:
Beatriz is een betrouwbare merrie, ze kan koppig uit de hoek komen. Als ze het ergens niet mee eens is, zegt ze dat metteen. Ze is een goede vriendin.

De geschiedenis

De geschiedenis van een karakter ontwikkelen, iets leuks voor de een, een complete hel voor de andere.

Een aantal dingen waarmee je in de geschiedenis iets mee kan doen:

-Uitleggen hoe een bepaalde karakter trek tot stand is gekomen of een litteken of een angst.
-Of je kan aan andere vragen voor inspiratie, kijk bij andere sites wat daar de karakter geschiedenis van verschillende spelers

Goed voor Beatriz:
In haar vorige kudde waren haar ouders verbannen. De zoon van de leider vond het leuk haar te vernederen. Hij heeft haar al veel vaak de dood laten zien. Ze is daarom bang voor hengsten.

Familie

Wil je graag familie voor je paard? Er zijn een paar mogelijkheden.

Je kunt een aanvraag zetten op de accountmarkt. Dit is vooral leuk als je nieuw bent, je leert gelijk wat mensen kennen en je hebt gelijk wat mensen om mee te rpgen! Je kunt altijd voorwaardes stellen, maar maak ze niet te streng, want je wil toch wel dat iemand reageert?

Een ander iets wat je kunt doen is dat je familieleden dood zijn, al begint dat langzamerhand ietwat cliché te worden, maar met een goed verhaal kan dat ook goed zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://heartland.forumactie.com

Karakter maken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Heartland :: Algemeen :: Informatie :: RPG uitleg-
Ga naar: